Šta je digitalni marketing?
Marketing je proces kreiranja proizvoda ili usluga prema željama i potrebama kupaca.
Digitalni marketing predstavlja upotrebu svih digitalnih medija – kanala komunikacije (internet, digitalna televizija, mobilna telefonija) u cilju promocije Vaših proizvoda ili usluga. Danas je gotovo nezamislivo poslovati bez marketinga u digitalnim medijima, a ddigitalni mediji pružaju mogućnost efikasnog oglašavanja uz niske troškove.
Takođe, za digitalne proizvode, digitalni mediji predstavljaju najbolji način distribucije na globalnom nivou, kao i platformu prodaje.
Internet kao glavni digitalni medij pruža najviše mogućnosti za marketing. Putem društvenih mreža, emaila, web sajtova, diskusija i blogova gotovo je nemoguće za vaš proizvod da nemate dobru reklamu.
Društvene mreže kao što su Facebook ili Twitter su glavne platforme internet marketinga. Besplatni online servisi koji okupljaju hiljade korisnika sa zajedničkim interesima, pa je pažljivo kreiranom promotivnom kampanjom moguće promovisati proizvode i usluge jasno ciljanoj publici. Dobro osmišljena i sprovedena marketing strategija od strane kompanije jeste strategija koja podstiče korisnike (vaše ciljne grupe i postojeći klijenti) da međusobno i besplatno razmjenjuju informacije o proizvodu ili usluzi i na taj način kreiraju veću izloženost promotivne poruke.
Marketing programi se usmjeravaju ka tome da svojim sadržajem, ali i dizajnom postaju predmet dobrovoljne razmjene informacija o proizvodu na društvenim mrežama, a samim tim kompanije imaju mogućnost da u kratkom roku dobiju povratnu informaciju o svom prizvodu ili usluzi.
Prema sprovedenim istraživanjima, na globalnom uzorku objavljenom u časopisu Brand Strategy, 78 % ispitanika vjeruje preporukama drugih osoba o određenom proizvodu ili usluzi više nego li bilo kojem mediju.

Upravo zato, mi smo tu da vam pomognemo da se lijepa riječ (i slika :) ) o vašoj kompaniji proširi i na društvenim mrežama.